Bildbomb


På flyget till Barcelona. Fiskpuss :*


Besökte lite fiskar och sånt. Han i mitten var mongo.


Glad fisk!


Så jävla hemskt. Det var djurplågeri på hög nivå om ni frågar mig. Pingviner i en pytteligen bur. Vi trodde helt seriöst först att det var robotar, men nej, dem levde. Om man nu kan kalla det där ett liv. Hemskt.


Nemo


och Doris.



Avslutar med världens sötaste bild. Lägger upp ett till inlägg senare tror jag, med mer bilder. 28 april till den 2 maj var jag och Gustav i Barcelona förresten. Kanske är bra att skriva så att ni förstår vart bilderna är tagna och så liksom. Vi hade i alla fall en helt underbar semester. Önskar att jag kunde spola tillbaka tiden eller nått.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va trött du ser ut...

2012-05-18 @ 17:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0