Torsdag

Jag älskar vädret. Det kan fan inte bli så mycket bättre väder än såhär, tycker att vädret kan fortsätta vara såhär hela sommaren förutom vecka 25,26,27 & 32 då. Då kan det regna och sånt (eftersom jag ändå jobbar liksom). Idag fyller min fina vän Emelie år, så grattis till henne! ♥ Imorgon blir det att fira henne men innan det ska jag få reda på hur det blir med engelskan, är väldigt nervös nu. På lördag ska jag hitta på något med kusinen, en filmkväll eller nått tror jag det blir och sen på söndag ska jag förhoppningsvis spela badminton i Sundbyholm med lillsyrran! Om vi hinner/lyckas fixa badminton saker då och om någon ska till Sundbyholm så vi har någon att åka med dvs.

Dagens outfit: (för första gången, haha)
Shorts - Acne
Linne - Barcelona (kommer inte ihåg namnet på butiken)
Trackback
RSS 2.0