Midsommar

Nu var det ett tag sen igen, men jag har inte orkat blogga något eftersom jag jobbat och inte hunnit med så mycket efteråt. Igår (i förrgår nu) så var det midsommar (helt sjukt att så mycket av sommaren redan gått). Den började i Sundbyholm, sov i husvagnen med min familj och på morgonen så åt vi smörgåstårta till frukost. Efter det gick vi bort till midsommarstången och köpte lite lotter och fiskade i fiskdammen, hehe ja, jag vet att jag inte är barn längre, men ville ju ha godis. Sen efter det så gick vi tillbaka till husvagnen och spelade lite "racket med boll saker" (haha, vet inte vad det heter), fia med knuff och så. Sen blev det mat och efter maten åkte jag hem. Träffade två kompisar och så och senare drog vi, några stycken, till brasserie. Det var min midsommar!



Min något bleka kropp. Haha..


Tar man egobilder med min kamera åker man upp här. Hihi 

Visst är vi söta?
Btw så är min blogg kanske lite förvirrande nu, med bildtexten alltså. Jag kan nämligen inte bestämma mig ifall jag ska ha texten ovanför bilden eller under. Stora problem man kan ha. Någon som har lust att tala om för mig om den borde vara över eller under? Please

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0