Hoping for the best

Gud så snabbt kvällarna går efter att ha jobbat, känns som om jag nyss kom hem och nu är klockan redan över åtta. Idag när jag satt och skulle skriva på några kuvert så kom det upp en adress som såg ut såhär ungefär:

Apan Apansson
Apstigen
666 66 Apby

Blev helt chockad och sen började jag bara skratta. Det har aldrig hänt förut att någon skämtat, det är liksom ett seriöst jobb med viktiga papper, så det kom verkligen som en överraskning. Alla som jag visade lappen för skrattade, tänk att något så tönting faktiskt kan vara riktigt kul. Det påminner mig om när jag gick på gymnasiet, japp, jag var ungefär lika töntig! Typ, Arne Kurtsson, Ankstjärtgatan, Ankeborg och ja. Ni hör ju. Kul hade vi i alla fall.


Imorgon jobbar jag halvdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0