L.A. Candy

Är helt slut i mina fötter. Är verkligen inte van vid att endast sitta ner i en halvtimma på en åtta och en halvtimmas period, men det är väl något man vänjer sig vid så småningom. Nu är jag i alla fall hemma och har precis ätit, mamma kom nyss hem efter att ha köpt hålfotsinlägg till mig, så snäll som hon är. Tror nämligen jag behöver det tills imorgon för att mina fötter inte ska dö helt, haha.

Fick en liten "present" i brevlådan idag också, om man kan kalla det så när man betalat för det själv ;) nej men, jag beställde lite böcker förra veckan och idag kom dem! Hoppas bara dem är bra nu när jag köpt hela serien. Skitbilligt fick jag det i alla fall. Hoppas jag förstår dem också då de är på engelska. Men det borde inte vara något större problem, i värsta fall får jag väl sitta med google translate! Haha.

Nu ska jag fortsätta vila mina fötter. Måste packa nått också tills imorgon kväll då det blir att sova i husvagnen efter att ha lyssnat på Kent. Ska tyvärr inte in, men det är väl mysigt att sitta utanför och äta kex och ost ;) i alla fall om man är en tjockis inombords som jag!


Kommentarer
Postat av: läsare

Hej vad jobbar du med å vart? :)

Svar: Hej, har bara jobbat en dag än så länge så vill se lite hur det går innan jag skriver ut här på bloggen vart jag jobbar :)
Emma Sundberg

2012-07-19 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0