Årets första dopp

Årets första dopp blev av igår! Sjukt duktigt av mig tycker jag. Äckligt kallt var det, ca 17 grader tror jag? Plus dåligt väder. Och det var inte ett vanligt litet dopp jag gjorde, jag åkte faktiskt på en grejsimojs man drar bakom båten! Det var jag, Wilma och Amanda som blev offerna. Fyfan säger jag bara. Det brukar kännas jättevarmt i vattnet när man doppat sig och sedan sitter uppe på den dära saken och åker, det blåser kallt och vattnet SKA kännas varmt. Men nej, det var fortfarande iskallt, så vi fick typ värsta chocken när vi ramlade i första gången.. Men kul var det i alla fall! :)

Nu ska jag kolla på serie och äta popcorn resten av kvällen! Är helt slut så måste gå och lägga mig i tid också, för imorgon är det jobb som väntar.

Utrustning för årets första dopp.

Världens sötaste som snart är hela 10 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0