1 juli

Visst har jag en fin syster? Japp!
Det har varit fullt upp idag. Jag började dagen med ett par mackor och en kopp grönt te med vaniljsmak. Gott och nyttigt, kan inte bli bättre! Efter det gick jag ut och solade en stund innan det var dags att åka och träffa syskonen och deras familjer. Vi firade storasysters yngsta son som fyller 2 år idag. Trevligt var det med en massa söta ungar :) Efter det åkte mamma, syrran och jag till låtsasmormor för att baka kakor och sen efter det blev det en varsin thomas för mig och syrran. Heheh tjockisvarning på oss som ätit en massa onyttigheter idag.. Ja, sen hann vi med att handla också, två gånger. Nu har vi i stort sätt hela jobbveckans mat planerad i alla fall.
Just det, tårtan på bilden har min storasyster gjort! Duktig är hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0