Lite förändring

Hm, försökte göra om bloggen lite. Bara fixa så det blir större plats att skriva på och så att bilderna kan vara över "hela" sidan utan att bli halva då. Kan inte förklara, dem som har blogg kanske förstår. Börjar faktiskt tröttna på min tråkiga design trors att jag inte är inne här så mycket längre. Men har verkligen ingen lust att försöka göra om den då det definitivt bara skulle bli mycket värre då. Så vi får väl stå ut med den här designen antar jag.

Nu ska jag sova så jag orkar upp och träna imorgon!

Här får ni en bild på mig och världens finaste, från när vi firade ett och ett halvt år tillsammans ♥

Kommentarer
Postat av: wassberg

Jag ser väldigt sneaky ut!

2012-02-05 @ 01:25:12
Postat av: Mikael Stade

Snyggemma ;)

2012-02-05 @ 14:43:27
Postat av: emma

Jaa men söt är du!!

Och vem skriver i mickes namn?! haha

2012-02-05 @ 17:23:09
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0