Söndag

Söndagar är nog den bästa dagen att träna på. Man har liksom ändå inget annat att göra.

Mötte Wilma på stan klockan 11:10 typ. Vi drog direkt till Friskis och var klara för att träna runt halv tolv. Vet ni när vi var klara? Runt två. Haha vi var alltså på gymmet i två och en halv timma! Fast vi var tyvärr ganska lata och tränade inte hela tiden och inte heelt seriöst. Rockade lite rockring och satt lite på roddmaskinerna (eller vad dem heter) och glodde på alla som var med på ett cirkelgympass. Vi ville ju in och boxas lite med då skulle det ju självklarv börja ett pass precis då och då blev vi ju lite otaggade. Men vi tränade ju massa också, faktiskt. Efter gymmet var vi grymt sugna på Pastahuset men när vi kom dit var det självklart stängt. Min vanliga tur. Så vi drog till Subway istället. Gick ju bra det också. Efter det drog var och en hem till sitt!

När jag kom hem satte jag mig vid tvn och råkade komma lite nära en chips påse och då MÅSTE man ju bara äta. Så är det liksom. Tänker kanske träna imorgon också bara för det. Tänker då inte fortsätta gå upp i vikt!! Ikväll ska jag nog bada igen, och kolla på ett avsnitt av True Blood idag igen tror jag. Var ganska smart av mig att komma på den idén. Orkar nästan aldrig bada bara för att jag tycker det blir så långtråkigt, men kan man kolla serie samtidigt så blir det ju inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0