Mys hund




Dagen började med engelska, gick åt helvete tror jag, skämde nog ut mig totalt. Hade nämligen muntligt och jag var så fruktansvärt nervös, jag skakade och var typ i trans eller något för jag minns inte en mitt "tal". Helt sjukt. Har ingen aning om jag sa fel ord, fel meningar, pratade snabbt eller pratade sakta. Kan det verkligen bli så? Läskigt. Men jag tror inte jag pratat många gånger alls inför en hel klass, på svenska då. Kanske bara ett par, tre gånger förut kanske. Nee, minns faktiskt bara att jag gjort det en gång, haha, kanske fick "minnesluckor" då också. På engelska vet jag i alla fall att jag ALDRIG någonsin förut pratat inför en hel klass. Jävligt bra gjort av min faktisk, hur dåligt det nu än var. Jobbigt att man inte fick reda på hur det gick bara, det var liksom en del av det muntliga betyget, eller hur man säger.

Efter engelskan var jag tvungen att gå hem, eftersom ingen var hemma och kunde hämta mig. För en gångs skull hade jag faktiskt lite tur eftersom vädret var helt underbart idag! För att vara vinder då. Fin tjock snö på marken och strålande sol :D haha det var faktisk jätte skönt att gå, om det inte hade varit för den jobbiga väskan på axeln. När jag kom hem så satte jag mig vid tvn i en timma och sen var det dags att gå ut mid vovven! En riktig myshund är vad han är. Han träffade två vackra damer på vägen och efter en liten bit till träffade han även en litenliten kille! När han hade kissat klart och så så blev det mys i all snö, och som ni ser så är jag inte så bra på att sikta med kameran. Men det får duga! Sen när vi kom in så fick han sin favorit "toarulle-leksak-godis" haha, orkar inte förklara. Sen fick han också en omgång av handduken. Fullt med snöbollar hade han i pälsen.

Aja, förutom engelska och myst med hunden så har jag också tränat, badat och kollat serie. Gud vad tråkiga mina fredagar varit den senaste tiden.. Inte okej. Men ja, n
u har jag skrivit jäätte mycket. Blir ju jobbigt att läsa. Hoppas ni alla har/får en trevlig helg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0