Måndag

Började dagen med träning. Gick på bandet i 65 minuter och det stod att jag hade bränt typ 796 kalorier. Det kan ju inte stämma? Brukar ju gå på den hastigheten jag hade och då har jag behövt gå 80 min för att bränna 800. Jag trodde ju att det stämde :( nu kanske det betyder att jag bara bränner typ 500, eller 100, eller nått. Dåligt att det inte stämmer ju.. Förresten så var det as många på gymmet. Klockan 11 på en måndag? Fattar inte. Trodde jag skulle få ha gymmet för mig själv (och gamlingarna då) eftersom alla borde jobba. Men jag hade fel.
Aja, efter det så åt jag mumsig pasta carbonara och några gurkskivor med salt, så jävla gott. Sen blev det en lång och skön dusch.

Så borde man börja alla dagar, med ett träningspass och en skön dusch.


Modell: Amanda
Fotograf: Jag
Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0