Lördag

Wow. Hade 14 läsare igår! Helt otroligt. Seriöst. Någon gång i livet ska jag bli bra på att blogga. Så ni vet.

Vill ni veta vad jag gjorde igår? Jag fick en spruta och det gjorde super ont. Sen brände jag 800 kalorier på gymmet! Visst är jag grym? Vill ni kanske veta vad jag gjort idag också? Jag har typ inte gjort ett jävla skit faktiskt (ungefär lika lite som igår). Har bara fikat med Wilma och det var ju riktigt gott alltså. Blev en morotsmuffins och en stor varm choklad med grädde och marshmallows! Känner mig väldigt fet nu. Men imorgon så drar vi till gymmet och gör oss av med allt! Perfekt, haha. Sen har jag faktiskt sökt ett jobb också. Pluggat någon engelska har jag däremot inte gjort och det skulle verkligen behövas, men jag har ingen ork överhuvudtaget till det. Hatar att det ska vara så mycket och så svårt. Nu ska jag nog ta ett bad tror jag, och kanske kolla på ett avsnitt av True Blood till det. Om jag lyckas fixa någonting att ha datorn på då.

Bilden snodde jag från Wilma, men vi åt ju samma sak så, haha. (Själv har man ju inte fått sin mobil än. Jävla skit tele2. Fattar inte varför det älltid är jag som ska råka ut för sånt här. Får den liksom över två månader efter att jag beställt den. Usch.)

Nom nom nom
Trackback
RSS 2.0