Fredag

Nu börjar jag längta riktigt ordentligt efter min mobil som jag beställde den 12 december förra året. Sjukt jävla lång tid har det gått, och det skulle bara ta ca tre veckor. Fan heller. Men nu har dem lovat att jag ska få den nästa vecka eller veckan efter det, jag får väl bara hoppas att den kommer då! Kanske redan på måndag. Nej, jag skoja. Sån tur har jag inte. Förresten så kommer den tidigast på onsdag, så de så.

Imorgon så ska jag träna klockan 10.15, afro dans. Ska bli as skönt. Och roligt. Den här gången hänger lilla syster med också! Hon har köpt ett tre gångers kort eller vad man nu kallar det. Lite senare ska vi till moster och fika eftersom hon fyllt år. Ja, det var det jag hade att säga. Nu ska jag kolla lite serie och sen sova.


Jag förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0