Äpple

Idag kom den. Efter 2 månader och 7 dagar exakt. Så jävla seg men är riktigt glad att den kommit nu i alla fall! Hoppas bara att det går att använda den snart också.

Dagen har sett ut så här idag:
  • Engelska
  • Träning
  • Hem och äta
  • Hämta efterlängtad iPhone
  • Installera iPhone
  • Duscha (lite sådär lagom sent, men var ju såklart tvungen att fixa min iPhone först, det går ju inte att vänta med det, hehe)
  • Träffa Emeliiiiie
  • House, såklart
Det var det. Sen har jag förresten packat lite och så också. Och ätit mer än en gång såklart. Det var denna dag, nu blir det alldeles strax sängen! Men först, en bild på gårdagens fika:
Fin bild vaa? Jag tycker! Nej men ja, vi var i Stockholm igår. Jag, Wilma, Amanda och Peter. Köpte ett par shorts och lite underkläder! Vi åt mumsig thai buffé och fikade, som ni ser. Så.jävla.gott säger jag bara.
Trackback
RSS 2.0