121212

Speciellt datum, men ingen speciell dag. Dock är jag lite ovanligt glad, men varför vet jag inte. Känner väl kanske lite hopp. Lyssnar på bra musik, varit "ledig" (sjuk med massa feber..) i två dagar och känner att det är otroligt skönt att vara frisk redan, brukar aldrig bli frisk så snabbt. Längtar tills att få träna lite lätt imorgon, längtar tills en skön biofredag med en fin vän. Längtar tills februari och hoppas att det händer något då, inte planerat så mycket än, men det borde bli av, ska bli av. 

Nu ska jag kolla på Sagan om ringen, hinner bara se den första. Men det borde räcka för att friska upp minnet lite inför The Hobbit.

Grattis till alla miljontals människor som förmodligen gift/förlovat sig idag!

Nu ska jag fortsätta njuta av, livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0