You can do it

Idag började min dag med en stor klump nervositet i magen. Jag har nämligen gått på min första körlektion idag. Fyfan vad jag trodde det skulle gå åt helvete, men det gick faktiskt mycket bättre än jag trodde. Jag klarade till och med att stå helt stilla i en brant backe på andra försöket :) dragläge heter det väl? Haha, jag är inte så bra på alla miljarder ord som finns. Körde liksom i trafiken också, direkt. Har aldrig gjort det förut. Är så stolt över mig själv att jag vågade! Körde i 70 också, mitt förra personbästa var typ, 30-40 kanske ;) haha. Jag ser i alla fall fram emot nästa lektion. Hoppas jag lär mig mer och blir bättre.


Nu till något annat. Jag fick nämligen paket från Kina för någon dag sedan! Det var mina fimostavar som jag beställt. Söta va? De används för att dekorera naglarna, men jag kommer nog att använda dem till annat också. Till vad får ni se när det dyker upp, för jag lär ta bilder på det :)



Vill ni se en till bild? Då ska ni få det. Här är en bild på min kopp varm choklad som jag gjorde i fredags (ja man är ju inte lite efter på att uppdatera när man inte har egen dator eller någon iPhone..).


Visst är jag duktig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0