Fimo, my new hobby


Inte världens bästa bild, med detta är vad jag skapade igår. Kanske inte så jättefina, jag vet inte, men är i alla fall riktigt nöjd för att vara första gången! Har ju inte heller några redskap som man behöver, får försöka fixa det någon gång. För att få lite förståelse för hur stora dem är så kan jag gissa på att dem är runt en centimeter långa, förutom blomman då som är något större. Orkar inte gå och mäta, och jag kunde ju ha lagt någonting bredvid för att jämföra, men så smart är inte jag.

Anledningen till att jag börjat med det här är för att jag vill göra söta skal till min iPhone (när jag har råd att köpa en ny, fick typ ingenting från försäkringen..). Har velat det hur länge som helst nu men hittar verkligen ingenstans vart man kan köpa små söta saker att limma fast på skalet/skalen, så igår bestämde jag mig för att skapa egna små söta saker. Blir kanske inte lika fint, men det blir åtminstone mer personligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0