12:15

Ledig idag, hur skönt som helst. Än så länge har jag bara duschat, kollat på tv, ätit frukost, några chokladbitar, och kollat serie. Till lunch tänkte jag och pappa antingen åka till Max eller köpa en kebabtallrik och dela på, får se vad det blir :) har verkligen blivit onyttig av mig, har väl alltid varit det men nu är det illa. Men jag har goda nyheter också, igår var jag faktiskt ute och joggade! Haha, de ni ;) nej men, blev faktiskt förvånad. Hatar att jogga, kan liksom inte det. Jag tar hellre en powerwalk. Men det tar sån tid och man behöver gå så långt och ja, det hade jag ingen lust med. Joggade i alla fall i ca 13 minuter, skitdåligt tänker ni, men senast jag joggade klarade jag inte ens fem minuter så en klar förbättring var det faktiskt. Och det konstiga var att innan jag började jogga hade jag precis ätit två pannkakor, massa chips och en rad choklad. Så det där med att äta två timmar innan stämmer ju inte. Jag är ju i och för sig ganska speciell. Haha!

Nej, nu pratar jag bara om massa onödigt. Bilden visar några fler små saker jag gjort. Det var ett tag sedan, men jag har inte orkat blogga om det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0