10 hela år

Min lilla gubbe fyller tvåsiffrigt idag. Han är en gamling nu. Men han är pigg och frisk så jag är glad ändå! Helt underbart att jag fått ha han i familjen så länge :) Grattis till honom! Och snart kommer det upp en bildbomb på när han leker med sin nya leksak. Som jag sa, han är en pigg gubbe ♥


Världens finaste hund, nyvaken!

Borrar ner huvudet i mitt knä och vill ha en godmorgon-födelsedags-kram.
Såå, dagen då. Den ser ut som så att jag jobbat, jobbat och jobbat. När jag kom hem från jobbet så hade mamma gjort tacopaj, mums. Nu ska jag nog bara ta det lugnt resten av kvällen. Sitta ned är något man verkligen behöver efter att ha sprungit runt i en butik hela dagen, eller ja, dagarna!


Nom nom.

Köpte förresten en present till Morris på jobbet, fina vaa? Nu blir det såå mycket roligare att ta upp bajs, eller? ;) hahaha

Kommentarer
Postat av: S

Vilken butik har du sprungit omkring i hela dagen?

Svar: In & Finn! :)
Emma Sundberg

2012-08-02 @ 23:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0