Jobbjobbjobbjobbjobb

Tja!

Tänkte bara fråga om det är någon som har ett jobb på lager? Alltså. Behöver inte vara ett jobb på ett lager utan jag menar om något har ett jobb på lager. Fattar ni? Jag hoppas det. Sitter just nu på Miroi och har skit tråkigt. Vet inte vad jag ska göra, därför skriver jag här. Det måste ju räknas som jobbsökande att skriva här att jag vill ha jobb tänkte jag. Haha! Sen tänkte jag också passa på att berätta för er att jag har grym träningsvärk. (vet att det är otroligt intressant) Varför får jag alltid det? Måste vara riktigt otränad. Får mest ont av mina rörlighetsövningar. Vilken jävla tant jag måste vara..

Nästa inlägg kommer bli bättre. (om jag orkar skriva) Värmer bara upp nu.

Kommentarer
Postat av: Mathias

Hej!



Du kan få följa med och plantera träd med mig åt en bonde. Visserligen svart men alltid något! ;)

2012-06-12 @ 23:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0