Vovven

Det gör så ont i hjärtat på mig när jag ser Morris såhär :( han har vart hos veterinären hela dagen där dem gjort något ingrepp i ögat och också sytt ihop ögonlocken lite så att han inte ska blinka så mycket. Han har verkligen jätte ont nu. Han som brukar bli så otoligt glad och hoppa en massa på en när man kommer hem rörde sig inte en centimeter när mamma och jag kom hem från jobbet idag. När jag sa hej till honom började han gråta! Ååh, jag blir så ledsen :( aldrig hört honom riktigt gråta förut. Det var inget gnäll utan det var verkligen att han hade så ont och var ledsen. Nu är i alla fall mamma och pappa och hämtar ut smärtstillande åt honom så han ska väl få det snart. Hoppas det hjälper! Mitt lilla hjärta ♥

(Förra gången han var påväg till Strömsholm. Nu ska han ha kragen på sig igen)

Kommentarer
Postat av: Therese*

Åh stackars söte! :< Det är så jobbigt när ens djur är sjuka! Man blir så ledsen. :< krama dig och Morris <3<3<3

2011-10-01 @ 11:26:07
URL: http://youcantreachme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0