Veterinär nästa?

Nästa vecka, eller nu på söndag tills nästa söndag, så får jag agera veterinär! Min stackars lilla hund har nämligen fått hornhinneinflammation (tror jag det hette). Hela min familj åker ju utomlands på söndag så jag har honom själv under i stort sett hela behandlingen. Han ska ha en massa ögondroppar, morgon, middag och kväll. Blir en jobbig vecka för mig (och älskling som förhoppningsvis bor med mig när dom är borta) kan jag säga. Det är nog inte det lättaste att ge vovven ögondroppar flera gånger per dag.. Sen kanske jag måste ta honom till veterinären igen, om det blir värre. Hjälper inte dropparna kommer han att bli blind på ena ögat. Stackars lilla bebis. Hoppas verkligen att dropparna hjälper.

Min lilla vovve när han var frisk. Så söt. Kryaa nu!!

Kommentarer
Postat av: Therese*

Stackars söte! :o Jag måste ju få träffa honom också! :o Emma vi måste vara snart! D: <33

2011-09-10 @ 19:10:10
URL: http://youcantreachme.blogg.se/
Postat av: wassberg

Krya!:(

2011-09-10 @ 23:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0