Veckan

Jag gillar verkligen inte att vara hemma själv. Det är så jävla tråkigt, ensamt och läskigt, i alla fall på kvällarna och nätterna. Visst har jag min lilla hund, men det hjälper liksom inte så mycket. Men det hade självklart varit värre om inte han heller var här.

Familjen åkte förra söndagen så idag kommer dem hem! Eller dem åkte hemifrån på natten till söndagen. Min fina pojkvän kom hit i måndags för att hålla mig sällskap så som tur är så har jag inte varit ensam hela veckan. Han åkte hem vid 12 på dagen igår, så sen dess har jag varit ensam hemma igen med vovven. Trodde att det här skulle bli en jätte mysig och bra vecka men jag har som vanligt en jävla massa otur, som dessutom verkar ha smittat av sig på Morris. Han har fått åka till veterinären två gånger nu den här veckan, en gång till veterinären i Eskilstuna och en gång fick vi åka enda till Strömsholm med honom. Stackarn. Han ska tillbaka igen nästa vecka, hoppas det blir bättre. Sen "hände" det nått med mig också, som jag inte vill skriva här i bloggen. Men jag fick ringa till sjukhuset och prata med dem och de trodde inte det var något allvarligt. Att det tydligen kunde bli så fast det aldrig någonsin hänt förut.. Aja, blir det värre skulle jag höra av mig igen men det har det som tur är inte blivit. Så den här veckan har liksom bestått av en massa oro, ögondroppar flera gånger per dag på lilla Morris och en massa passande på att han inte rör ögat. Därför ska han också ha en "krage" på sig hela tiden. Självklart har vi haft det sjukt mysigt också men det hade kunnat vara så mycket bättre :(

I tisdags så hälsade jag, Morris och Gustav på hans syster för att göra lite tacos! Skit gott var det. Sen i onsdags så åkte vi till min "låtsas mormor" för hon hade bjudit över oss på mat, det blev jätte god kykling med ris och grönsaker. Min moster var där också.
Här får ni lite bilder från veckan! (mest ätbart, haha)

Söndag, 11 september.

Innan jag visste att han inte fick klia ögat..

Tisdag.

Blev massor med onyttigheter den här veckan. Det som visas på dessa två bilder var inte ens hälften av det vi åt under denna kväll ;)
Gissa vem som var nörden i huset? Hihi
Tänk att få krypa ner bredvid honom varje natt. Önskar att det inte bara gällde den här veckan, saknar det redan!

Onsdag.

Från bilen.


Independence Day-molnet.



Torsdag.

Morris med sin fina krage, på väg till Strömsholm.
Karta kan vara bra att ha!
På kvällen åt vi Max!

Fredag.
Pizza - Parma, på Tuna Park!

Vi lyxade till det lite extra i fredags, för sen på kvällen blev det kycklingspett (texas honey) också med potatissallad! Sjukt gott.
Juste! Fick min jumpsuit den här veckan. Den passade också, som tur var!

Kommentarer
Postat av: Therese*

HAHAHA! Jag älskar att du har censurerat nörden! ;D Emma vi måste vara, och jag menar det! Den här veckan! D: <3<3<3

2011-09-25 @ 21:18:06
URL: http://youcantreachme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0