Mys

Har nyss varit ute på en liten kvällspromenad med Morris. Han är lika mörkrädd som mig tyvärr, inte direkt någon trygg vakthund inte :( haha. Har också gett han droppar och sattit på den jobbiga kragen. Nu blir det antingen how I met your mother eller modern family (har inte riktigt bestämt mig än, kan nog bli båda) i min mysiga "TheOne". Love it. Önskar att jag kunde moffa massor till det också, mamma har ju faktiskt köpt toffifee och maltesers till mig, i extra stora förpackningar! Men har ätit alldeles för mycket onyttigt nu hela veckan (hela livet) och känner mig helt ur form så hjärnan och hälsan säger nej till att moffa, medans resten av mig säger ja. Hahah, jag är en "liten" tjockis. Vill börja träna, men inte själv. Det som är problemet..

Kommentarer
Postat av: wassberg

Mysiga inlägg! ;) man kan moffa men då får du gå massor efter:)

2011-09-19 @ 00:50:34
Postat av: emma

Jaaa bara för att du är mysig ;)

Ingenting försvinner när jag går :( och jag orkar inte ens gå. hahah :(

2011-09-19 @ 01:16:37
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0