Unbelievable..

Jag tappade bort min ring. Började ge upp hoppet. Hittade ringen där jag letat redan tusen gånger och blev överlycklig! Skulle lägga den på ett säkert ställe så att jag inte skulle tappa bort den en gång till. Efter några dagar är den spårlös försvunnen igen, trodde att jag hade den låg precis bredvid datorn (jätte säkert ställe... hahaha) men sen efter ett tag märkte jag att den inte var där längre. Började leta på alla "säkra" ställen jag kunde komma på och har letat i flera veckor nu, letade även runt datorn, under den, under soffan, på mattan, överallt och tusen gånger.

Jag gick nyss ner till mitt rum (dade datorn stod i vardagsrummet då den försvann) för jag var så arg på den dumma ringen och tänkte att jag skulle kolla på även de omöjliga ställena, dvs typ i soffan i mitt rum. Jag hittade två påsar under en liten hög med kläder. Lyfte på en men den var tom. Den andra var en liten KICKS påse som konstigt nog inte var tom. Stack ner handen i påsen och fick upp ett lypsyl, men påsen vägde fortfarande trots att jag bara kunde se ett kvitto kvar. Så jag stack ner handen igen och vet ni vad jag fick upp?! Jag tror ni vet. MIN RING!! Helt jävla otroligt, och frustrerande. Gaaaaah, jag är lycklig :D hahah. Visst, den kostade bara 80 :- och finns kanske fortfarande kvar? Det vet jag inte. Men ändå, ville inte behöva köpa en ny i alla fall. Nu kan jag ha den i helgen! Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0