Tandregleringen


Yeey, nu är jag hos tandregleringen. Klockan 08.10!! Hur jobbiga får dem va? Har inte ens en aning om vad jag ska göra där. Eller ja, nu kanske jag vet det om jag fått gått in, vilket inte är så troligt iförsig. Man brukar inte få komma in den tiden man fått. Men jag antar att dem bara ska kolla så allt ser bra ut, har inte varit här sen jag tog bort tandställningen. Men ja, intressant inlägg va? Ville bara att ni skulle veta att jag lider lite. Den enda natten jag inte har Morris så måste jag ändå upp tidigt liksom :( och dessutom cykla eller gå till stan eftersom jag inte har körkort och är ensam hemma!!

När jag är klar här så ska jag ringa Margareta (min mammas moster, alltså min mormors syster. Ja ni fattar!) och se så hon är vaken och så sen ska jag dit på en liten morgonfika! Efter det ska jag ringa min moster så att hon kan skjutsa hem min lilla Morris som sovit över hos henne inatt :)

(haha, försökte rita. Men det gick inte. Sjukt svårt ju? Att rita med en mus? Kanske bara är jag som inte kan. Så det fick iaf bli att slänga ihop en snabb bild med text, bilder (den i mitten från google) och olika brushes som jag hade på datorn..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0