One tree hill

Jag vet inte hur längesen det var jag började kolla på oth? Kanske ett år sen eller något. Men hade ju bara sett till säsong 6. Så för ett tag sen så laddade jag ner säsong 7 och nu har jag kollat om på hela säsong 6 bara för att komma in i det igen, hade glömt massor och jag kommer fortfarande inte ihåg allt som hänt. Skulle behöva kolla om på hela serien egentligen! Kanske gör det när jag sett klart hela, hehe who knows? Men nu har jag i alla fall snart kollat klart på hela säsong 7 också, eller har nio avsnitt kvar men kommer kolla massa nu ikväll så. Aja, måste hitta säsong 8!! Den finns ju inte.. Eller, i alla fall inte hela säsongen och med svensk text. Blä.

Nu ska jag nog snart göra lite popcorn! Och kanske ta en bulle? Mums.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0