Ny vecka

Nu när jag inte är hemma själv längre så har jag ju ingen tid att passa på morgonen (gå ut med hunden). Så ja, idag sov jag till halv 12. Vaknade såklart flera gånger men somnade om igen varje gång. Pappa är inte så bra på det där med droppar så det lär bli jag som får göra det hela den här veckan också, jobbigt :( men måste man så måste man. Just nu sitter jag och har smakat på mina toffifee, skit gott. Men vill inte äta så många nu, har som sagt ätit alldeles för onyttigt redan. Kanske till och med blir Max till lunch idag med.... Vi har inte handlat hem så mycket mat än så pappa tyckte vi kunde göra så idag, nu när det bara är han och jag hemma. Lär nog bli en promenad senare, det måste jag orka med! Tror jag ska vara med Emelie också i eftermiddag, om hon inte glömt bort mig ;) nej men, det har hon nog inte. Innan det tänker jag nog bara kolla lite serier och så, duscha också.

Kommentarer
Postat av: kurdilele <3

låter som en trevlig dag:)

2011-09-19 @ 13:52:35
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0