Du & Jag, Morris.

Vid två inatt åkte resten av familjen till Arlanda. Planet skulle väl gå vid sex någon gång tror jag? Har ingen koll. Så jag antar att dem är i Grekland nu. Fan vad jag är avundsjuk :( skulle vara så otroligt jävla skönt! Jag kom tyvärr inte iväg på min resa i augusti eftersom älskling blev sjuk :( hoppas att vi kan boka en ny snart, och att vi får tillbaka våra pengar snart också!! Inte fått dem än, dåligt..

Morris var jätte ledsen inatt när dem skulle åka, han fattade inte varför alla var uppe och gick runt när han ville att vi skulle gå och lägga oss med honom. Sen när dem åkte blev det bättre för då gick vi och la oss direkt och idag var jag uppe vid åtta för att gå ut med honom! Sen när vi kom in så fick han sina droppar och sen åt jag frukost. Efter det så har jag bara tråkat framför datorn och han har legat och sovit vid mina fötter. För en liten stund sen så kammade jag honom också! Han är sjukt tovig vid nacken och jag fick fan inte ut någon tova.. Vet inte hur man ska göra då? Raka honom eller? :o haha.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Kanske kolla på något avsnitt av oth och sen är det ju snart dags att gå ut med honom igen! Sen ska jag äta också, vad jobbigt det är att bo själv, haha. Har ingen aning om vad jag ska äta. Sen måste jag ladda kameran också. Har verkligen bildbrist nu men har ju inte orkat ladda den. Och får jag inte min jumpsuit imorgon så måste jag komma ihåg att maila dem igen! Måste nog visa att jag är irriterad nu efter alla trevliga mail jag skickat, haha ;) jag menar, jag köpte den den 7 augusti. Leveranstiden ska vara 1-3 dagar. Oftast ska den skickas SAMMA dag står det.. Blää.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0