Torsdag

Så otroligt uttråkad. Idag var min sista jobbdag så nu har jag ingen aning om när jag får jobba igen, om jag ens får jobba igen. Det är typ om någon tar ledigt eller är sjuk.. :( Kanske ska skriva det där jävla cv:t snart och börja söka lite jobb.

Men ja, jag har precis duschat och nu känner jag inte för att göra någonting. Tråkigt att bara sitta/ligga här, tråkigt att sova och orkar knappt inte ens kolla på en serie. Det får nog bli det ändå. Pappa köpte mina favoritchips också (jag bad honom, haha) så kanske ska bygga på med lite mer fett nu till vintern, så jag slipper frysa liksom. Och där kom jag på en till sak, jag måste börja träna eller nått! Orkar inte gå powerwalk när det är så kallt och det börjar dessutom bli lite långtråkigt. Typiskt mig att tröttna på en "träningsform" eller hur man nu säger. Alltså, gud vilket tråkigt och rörigt inlägg. Vet inte ens varför jag skriver nu när jag är så uttråkad, trodde jag att det skulle kunna bli ett roligt/bra inlägg då liksom? Nu får jag skärpa mig. Skriver när jag har något vettigt att säga, typ. :)




Min lilla bebis var förresten hos veterinären idag, igen. För sista gången nu! (Ifall han inte blir sjuk senare i livet då.) Dem tog bort stygnen i ögat och tyckte att det läkt jätte bra! Så nu ska han bara få lite fuktighetsbevarande (eller nått) droppar i en vecka till sen är det klart. Yeey! Har en lycklig hund hemma nu, äntligen :) Här får ni några bilder jag hittade långt bak i arkivet på min sötnöt i snön där han trivs som allra bäst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0