Lördag

Ååh nu är jag riktigt sur på mig själv. Min blogg suger verkligen.

Är hemma hos Gustav, själv typ. Han åkte nämligen till sitt jobb för lite mer än en timma sen, mellan fyra och nio jobbar han. Men eftersom han stänger lär han inte komma hem förän runt tio. Så vad jag ska göra nu i typ sex timmar har jag ingen aning om..

Han har ju förresten en lite bättre kamera på sin mobil än vad jag har så jag har ju försökt vara lite duktig och tagit bilder medans jag är här hos honom och har tillgång till den. Hade planerat att lägga in bilderna på datorn innan han skulle iväg så att jag skulle kunna blogga lite för en gångs skull. Självklart kommer jag på det precis när han satt sig i bilen och åkt iväg.. Så jävla typiskt. Nu har jag alltså fortfarande inga nya bilder till bloggen. Men jag får väl hoppas att jag kommer ihåg det ikväll då så att vi kan lägga in bilderna på datorn och sen lägga in dem på bloggen så jag kan blogga när jag kommer hem imorgon eller nått! Ska hem redan med halv tolv tåget för klockan ett ska jag på handledarkurs :) äntligen ska jag börja övningsköra, haha! Bättre sent än aldrig som man brukar säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0