En månad + kanelbulle

Idag är det en månad tills jag fyller! Hihi kul va? Har jobbat idag. Efter jobbet träffade jag min käre vän Emelie på stan och hon shoppade loss ;) haha nej men, hon köpte massa och jag kom hem tomhänt som vanligt :(.

Jag känner absolut ingen lust till att blogga längre nu för tiden, vet inte varför. Kan vara för att inlägg utan bilder är sjukt tråkiga och jag tar knappt några bilder eftersom jag inte orkar bära med mig en kamera överallt.. Sen ska man orka lägga in bilderna på datorn också! Nu tänker jag faktiskt anstränga mig lite och gå och hämta den där jobbiga sladden till mobilen, så att jag kan lägga in en liten bild nu när det är kanelbullens dag och allt! Trevligt va?

"Jobbet" bjöd på kanelbullar från ett bageri som heter Prinsen (tror jag?)! Sjukt gott var det. Inte illa att jobba på kanelbullensdag liksom. Haha

Kommentarer
Postat av: wassberg

haha lilla tjockis! =)

2011-10-04 @ 20:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0