Tisdag

Vet ni? Idag har jag tränat! Fan vad duktig jag är. Har också träffat Emelie en stund, köpt biljett till Veronica Maggio, gått till Komvux, kollat House och packat lite. En riktigt händelserik dag ;) haha, har faktiskt varit riktigt duktig idag. Nu ska jag kolla himym och sen soova! Ska bli skönt, får så ont i huvudet efter jag tränat, kanske dricker för lite? Vet inte riktigt vad det är :( men det är nog bättre imorgon i alla fall. Då ska jag förresten till Komvux igen och sen sätta mig på tåget. Kommer nog bli en riktigt bra dag det med, ska ju på bio med världens finaste kille ;)

Godnatt mina få men trogna läsare ♥ hihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla sött smile :D

2011-11-16 @ 18:48:23
Postat av: emma

Haha, tack :D

2011-11-19 @ 15:05:10
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0