Måndag

Kul att jag köpte träningskort för mindre än en vecka sen.. Jag skulle fått det 100 kr billigare om jag väntat till december men jag tänkte att jag skulle träna massa de här två sista veckorna i november att det skulle vara värt 100 kr. Men jag han bara träna en enda jävla gång för vad händer sen? Jo jag blir självklart sjukt. ÅÅH. Så frustrerande. Är sjukt sugen på att träna men skulle aldrig orka med den här förkylningen :( Hade tänkt att jag skulle ta det lungt och typ sova heela helgen så jag kunde träna igår, men nej. Är nästan mer förkyld. Aja, 100 kr är väl inte så mycket egentligen, och jag kunde ju inte veta att jag skulle bli sjuk. Hoppas bara att jag blir frisk snart så jag kan börja träna. Vill verkligen komma i form. Förresten så är det här ett tidsinställt inlägg. Ligger kanske och sover nu, vem vet med mig. Idag ska jag fortsätta med mitt försöka-bli-frisk-vilande. Med andra ord kommer jag glo på serier hela dagen, äta, sova och sånt. Kan ju vara skönt ibland att inte göra ett skit. Men jag är tyvärr trött på det nu. Vill träna, göra saker. Inte ligga hemma och snyta mig varje jävla minut typ. Min näsa är helt förstörd. Haha :( Hoppas ni kommer ha en bättre dag!



Kanske blir att bo i den här hela dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0