Dagen före

Idag är en bra dag. Eller ja, den började inte så bra men skitsamma.. Har i alla fall nyss duschat och ätit så nu sitter jag bara och myser i min mysiga soffa. Ska kolla lite serie nu och sen vid fyra kommer mamma hem från jobbet, då ska vi fira mig lite tror jag! Eller ja, kanske inte direkt det vet jag inte. Men äta lite gott och sen så har min syster lovat mig massage :D men har nyss sytt (bara två stygn men har stort plåster) i ryggen så vet inte hur det blir med det. Hon får väl göra ansiktsmassage eller nått kanske ;) Sen i kväll ska jag ta tåget till Stockholm och sova där, älskling hoppar på i Läggesta (hoppas jag!!) så ska vi fira mig lite imorgon, då jag fyller år. Ska bli jätte mysigt! ♥

Haha, happy face! (bilden är tagen den 10 juli)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg :)

2011-11-03 @ 16:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0