Candy floss

Träffade Emelie en stund idag, gick runt hela stan och pratade massor! Men att bara gå förbi godisland är ju inte det lättaste, speciellt inte när lilla Emma fick syn på sockervadd i skyltfönstret! Haha :( var ju bara att gå in och köpa två burkar. Så jävla gott det ska bli :D och nej, jag äter inte båda burkarna idag. Måste ju spara. Heheh.

Snygg bild va? Jag tror jag är i trans eller nått. Har faktiskt letat efter sån här sockervadd huuuur länge som helst nu. Så är lite glad liksom.


P.S
Jag vet att du vill ha Gustav!!!! (sockervadden alltså, inte mig) Hoppas du är avundsjuk nu. Mohaha.

Kommentarer
Postat av: wassberg

Vill ha!:(

2011-11-09 @ 21:28:30
Postat av: emma

Vi får köpa imorgon kanske? haha(:

2011-11-10 @ 16:08:02
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0