14 november


Fick merci av min mormors bror i födelsedagspresent ♥ Med på bilden är också en sööt liten sak jag fått av min älskling på alla hjärtans dag ♥ hihi


Idag har jag haft en riktigt tråkig och värdelös dag. Är lite random att jag helt plötsligt ska skriva om min dag förresten, nu när jag knappt bloggar längre liksom.. haha. Men i alla fall så har jag inte gjort ett skit förutom sovit, spelat the sims 3 (men blev sjukt uttråkad direkt så kunde inte spela speciellt länge..) och så har jag ätit mig fet samtidigt som jag kollat på How I Met Your Mother. Tur att jag antagligen ska köpa träningskort imorgon!! Så jag blir av med lite fett och då har jag dessutom något att göra på dagarna..

M Å S T E  S K A F F A  J O B B . Och gå till komvux. Och lära mig köra bil. Och ta reda på vad jag vill bli när jag blir stor. Det är mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0