Lite som hänt under de senaste dagarna

Bilder från när jag, älskling och lilla söta fina milla var ute på promenad i skogen på valborg!




Den första maj så firade jag och min älskling 11 månader ♥ tog dock inte bild på någonting annat än min Cream Cheese Star som jag åt innan (och efter.. hehe) bion. Vi kollade på Thor. Den var faktiskt helt okej tycker jag! Tycker det är jobbigt att vi inte firar nästa månadsdag, ett år, tillsammans :( men det är väl sånt som händer. Huvudsaken är ju att vi älskar varandra och är tillsammans ♥ hihi, bara inte just den dagen liksom..


Igår så var jag hos sjukgymnasten igen och fick akupunktur för andra gången + laser som vanligt. Denna gång fick jag inte bara fem nålar utan nio stycken! Gjorde ont. Fick fem i armen som förra gången, sen fick jag en i handen den här gången (skulle fått det i handen förra gången men blev inte så) och tre i axeln. Ska dit redan imorgon igen... Undrar när det blir bra? Innan sjukgymnasten så lunchade jag på Kebabhuset med Therese och Josefine! :D Vi skulle egentligen ätit på American Pizza med det öppnade tydligen för sent för att vi skulle hinna. Var i alla fall väldigt gott :)

Kommentarer
Postat av: wassberg

Älskar dig! =)

2011-05-05 @ 00:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0