26/5

Jag måste börja äta nyttigare snart, har liksom precis ätit donken nu, som vanligt.... Fy på mig! Men det är ju så jävla gott. Och jag ska ju börja röra på mig mer och så sen har jag faktiskt förtjänat det tycker jag :) hehe.

Om allt gått som det skulle så är älskling uppe i luften nu! Eller kanske framme snart? Aja, fan vad bra han kommer att ha alltså, är såååå avundsjuk :( Vi hade det i alla fall jätte mysigt igår och nu längtar jag tills nästa fredag då vi träffas igen, sen dagen efter är det ju Summerburst!! Yeeah. Nu tänker jag bjuda på lite finfina bilder från igår ;) puss






Älskar honom så sjukt mycket. Han är så fin. Helt underbar ♥


Kommentarer
Postat av: Albin

Sv: jag bor i sthlm :D

2011-05-26 @ 18:48:00
URL: http://nallou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0