Låååång lista.

Solen är nu så pass låg att den lyser rätt på min tv så det funkar inte så bra att kolla på dem sista avsnitten av Gilmore girls (japp, har fortfarande nåågra kvar, är seg) och valde därför att göra denna lista som jag hittade på Thereses blogg! :) Har man tråkigt så har man. Var vääldigt längesen jag svarade på en "lista", kommer ihåg att jag alltid gjorde det förut när man hade lunar och sånt :D haha

TJEJLISTAN 2011


1. Har du ett par rosa string? - Ja, flera!

2. Vem var den senaste du pussade? - Gustav ofc ♥

3. Vad har du för bhstorlek? - 65e typ

4. Trivs du med det? - Nee

5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Öh, orkar inte räkna :(

6. Gillar du någon nu? - Självklart!

7. Vad gjorde du inatt? - Sov som en stock.

8. Och i förrgår natt? - Är det samma sak som igårnatt? Eller, aa, i så fall var jag på studentkryssningen och vet inte riktigt vad jag gjorde!

9. Vad gör du innan du ska sova? - Olika? Typ, borstar tänderna. Och oftast så äter jag :( dålig vana.

10. Kan du prata med din mamma om allt? - Allt vet jag inte.

11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Ja, dem får ju ändå reda på det liksom..

12. Har du varit gravid? - Nej.

13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Överlycklig.

14. Choklad eller glass? - Choklad tror jag :)

15. Push-up eller T-shirtbh? - Push-up, tror jag.

16. String eller hipsters? - Hm, string

17. Stövlar eller sneakers? - Vet inte

18. Kjol/klänning eller jeans? - Hm, vet inte!


Tiofakta:

1. Hemstad/ort: Eskilstuna
2. Hårfärg: Vet inte riktigt, faktiskt
3. Längd: 162..
4. Frisyr: Ingen speciell :( haha
5. Ögonfärg: Typ, blå/grå kanske?
6. Skostorlek: 37-38
7. Humör: Just nu? Typ död, uttråkad. Vill kolla Gilmore!
9. Civilstatus: Har min älskade pojkvän Gustav ♥
10. Vänster eller högerhänt: VÄNSTERHÄNT såklaart. Hehe


Tio saker om ditt liv:

1. Har du nånsin varit kär? - Är kärast i vääärlden. Sådeså
2. Tror du på kärlek? - Ja klart.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Inom kärleken? Fattar inte :(
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja, för många gånger.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Jag vet inte
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej. 
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Älskat har jag nog inte, men kär. 
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Jag var det, och skulle jag bli singel igen skulle jag nog aldrig klara av att starta ett nytt förhållande. Inte på väääldigt länge, och skulle vara livrädd.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Jag vet inte, kommer inte ihåg :o och en hemlig vet man väl inte om? Eller? :(
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jaa, kanske inte helt jätte kär men, typ galen i personen. Haha, det blev i alla fall jag i Gustav(a) men då hade vi ju snackat ett tag innan utan att jag visste vem han var.. hihi ♥


Tio saker:
Det där eller det här


1. Kärlek eller pengar? - Kärlek
2. Vin eller öl? - Öl
3. Dag eller natt? - Beror på
4. One night stand eller förhållande? Förhållande
5. Tv eller internet? - Internet
6. Pepsi eller cola? - Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - Beror ju på.. Men tror faktiskt en romantisk hemmakväll. Är inte lika mycket som kan gå fel då tror jag :(  
8. Färgfoto eller svartvita? - Färg, tror jag
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face. Särskilt om jag inte känner personen så bra
10. Dayviews eller myspace? - Inget av det


Tio "Har du nånsin":

1. Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Japp
2. Har du någonsin velat ta livet av dig? - Ja
3. Har du någonsin gjort något du ångrar? - Flera gånger..
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej, tänkte göra det för några år sedan, men var för liten då tror jag. Nu vet jag inte om jag vill :( haha
5. Har du någonsin varit med i en olycka? - Jaa, en skidolycka. Det är det värsta tror jag. Annars bara såna här småsaker som att ramla med cykeln, haha!
6. Har du någonsin ätit en hel tårta? - Nej
7. Har du någonsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ja..
8. Har du någonsin gått på bio ensam? - Nej usch vad tråkigt
9. Har du någonsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Japp!
10. Har du någonsin tyckt att världen suger? - Men ja..

Tio känslor:

1. Saknar du någon just nu? - Ja.
2. Är du glad? - Nja, har så jävla tråkigt, det här tog längre tid än jag trott..
3. Är du fundersam? - Ja :(
4. Är du uttråkad? - Ja!!
5. Är du tysk? - Är det en känsla? Nej det är jag inte, känner mig inte som en heller :D
7. Är du italienare? - Neeeeee
8. Är du fransk? - Svensk, svensk är jag!!
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Jaa.
10. Gillar du någon just nu? - Klart jag gör!

Om dig:

1. Hur mycket är klockan just nu? - Lika mycket som den är för alla andra i sverige? Jag menar, det står under "om dig:"
2. Namn? - Emma Sundberg!
3. Vart bor du? - Eskilstuna 
4. Hur många barn vill du ha? - Jag vet inte, minst ett!!!! Men vill nog ha flera :D
5. Vill du gifta dig? - Ja det vill jag. Men måste ju hitta någon att gifta mig med också :(
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Skär.
7. Har du ätit sushi? - En gång, vill göra det igen :( haha
8. Favoritglass? - Hmm, finns ju så många!
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Ingen aning. 
10. Humör? - Don´t know

 

Fyra grejer:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Jagad vet jag inte

2. Har du en hund? - Ja ♥ :)
3. Sover du helst själv eller med någon? - Med någon, eller ja, med Gustav.
4. Tror du på spöken? - Njaaa


Skulle:

1. Skulle du vilja vara längre? - Lite :(
2. Skulle du vilja ha sex nu? - Kanske inte precis just nu. Känner mer för att äta och nu är förresten solen borta från tvn också så nu ska jag kolla Gilmore :D resten av frågorna får gå fort....
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nee tror jag inte, är trött

Kan:

1. Kan du röra på öronen? - Neee
2. Kan du slicka dig på näsan? - Ne :(
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Jaa
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Men ja, tror inte jag pratar i sömnen iaf..
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Ja, men skulle nog bli tråkigt om alla andra gjorde det
7. Kan dina vänner lita på dig? - Ja

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Har redan

9. Kan du suga? - HAHA på vad? Klart jag kan ;)
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Klart jag kan

Har:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Någon gång har jag nog det!

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja
3. Har du syskon? - Fem!
4. Har du någonsin haft sex med någon? - Ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Har dem säkert
6. Har du varit full den här månaden? - Ja
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - JA
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej 
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Nej tror jag inte!
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Nee
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - Vad innebär påkommen? Alltså ingen har ju sett i alla fall :o (tror jag!!) haha
14. Har du ljugit på någon fråga än då? - Nej


Vem:

1. Vem älskar du? - Flera. Men mest min pojkvän, tror jag
2. Vem hade du senast sex med? - Älskiiii
3. Vem vill du bli full med? - Älskling
4. Vem är den bästa artisten/gruppen? - Vet inte
5. Vem pratade du senast i telefon med? - Gustaav
6. Vem är snällast i världen? - Ingen är snäll :( hahah nej skoja, men vet inte. Har nog inte träffat den personen.
7. Vem vill du prata med? - Ingen just precis nu
8. Vem sov du senast med? - Senast jag sov med någon var det Gustav!
9. Vem såg dig full senast? - Ojojoj. Alla på båten?
10. Vem vet allt om dig? - Ingen.
11. Vem hatar du mest? - Vem? Vet inte om jag hatar någon, riktigt. I så fall någon äcklig jävla idiot mördare kanske?


Kommentarer
Postat av: wassberg

Haha vilken lång lite duuu! :) love u

2011-05-24 @ 00:02:08
Postat av: emma

aaa :( love you tooo

2011-05-24 @ 00:07:59
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

e-kupa och push up???? bra kombo!

2011-05-24 @ 14:51:21
Postat av: Anonym

ekupa? damn va nice :)

2011-05-24 @ 21:42:17
Postat av: Albin

Hej hej :D Väldigt snygg blogg! :D



Hur mår du då? :)

2011-05-24 @ 22:39:58
URL: http://nallou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0