Nu kör vi!


En liten bild på mig idag! Har min systers tröja på mig, älskar den!! Så jävla fin. Kanske ska köpa en själv om den finns kvar :)
Nu ska jag snart åka till stan, bussen går klockan fyra så ska vara där i tid för jag vill ju inte missa den! Åker väl så att jag är där till kvart/tio i ;) idag har jag faktiskt plattat håret, måste vara minst en månad sen :o har varit riktigt bra på att låta bli det. (mitt hår är sjukt slitet, naturligt slitet liksom, så "får" egentligen inte platta håret..)

Hoppas verkligen att den här kvällen kommer bli riktigt bra, det måste den! Har ju mina älsklingar där så det borde bli bra ;) haha aja, ses ikväll alla som ska på kryssningen!!

Kommentarer
Postat av: wassberg

den här bilden är fin=)

2011-05-24 @ 00:04:11
Postat av: emma

ingen annan eller? :( haha nej men taack älskling <3

2011-05-24 @ 00:07:12
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0