Min sötis!

Skönt väder igen! Love it. Igår så låg jag ute på studsmattan och solade lite, min sötis hund Morris ville också vara ute på gården med mig så jag fick bära ner honom, eftersom att han inte vågar gå ner för altantrappan själv.. haha en liten fegis är vad han är. Han solade dock inte utan låg istället bredvid studsmattan i skuggan :) När jag hade legat och solat ett tag så kom älskling och la sig där med mig, mys! Sen pluggade vi lite, gick en mysig promenad i skogen, pluggade lite till, handlade och vid tio på kvällen så åkte vi till Sundbyholm där vi satte oss på stranden och kollade ut över vattnet. Sjukt vackert. Det var rosa, lila, blått och öarna var kolsvarta. Det var bara vattnet som lyste, allt annat var mörkt. Skulle ha tagit med mig kameran..



Min vovve visar hur duktig han är, haha ;) (och ja, jag har nästan aldrig filmat med min mobilkamera så jag håller visst kameran liiite fel.... hehe)


Kommentarer
Postat av: wassberg

När jag läste rubriken trodde jag du menade mig:(

2011-05-09 @ 17:32:27
Postat av: emma

Neeeee. Du är dum :(

2011-05-09 @ 17:47:10
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: wilma

haha kollade på videon på videfyme eller vad det heter , haha ja då såg jag att den där köttbulle låten var där . HAHAHAAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0