Ledsen

Idag fick jag ryck när han stack in två av nålarna :( jätte obehagligt.. Vet inte ens varför och han bara skarattade åt mig! Haha. Ska man få ryck ibland eller?! Hmm.. Fick också några övningar jag ska göra varje dag(!!) under några veckors tid tror jag? Jobbigt. Fattar inte vart jag ska kunna göra dem ens.

Jag fattar inte hur det kan vara så jävla svårt att plugga. Seriöst, jag kommer ingenstans med de uppgifterna jag har kvar och jag måste egentligen bli klar den här helgen :( Måste dessutom hitta en klänning till studentfesten snart, och skor till studenten! Det är sjukt mycket nu och jag tror jag skriver det hela tiden men det är liksom det enda jag tänker på just nu. Är så sjukt stressad. Ingenting blir som planerat, allt blir bara helt fel. Fan vad jag är negativ, men det är inte så lätt att vara positiv när allt bara blir fel, när man ligger efter med massor av uppgifter i skolan, inte kommer att hinna fixa allt till studenten och när man stressar så mycket att det förstör kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0