Läs inte

Sitter här i min säng och har sjukt tråkigt och är otroligt trött. Åkte hem tidigt idag eftersom jag ändå inte gjorde någonting där, var sjukt några som kom förresten. Klockan kvart i fyra ska jag till vårdcentralen och kolla ett (eller kanske två) födelsemärken eftersom ett har ändrats. Tror jag har cancer, men får väl se hur det går.. Har flera i släkten som dött av cancer så det förvånar mig inte om jag har det.

Har matte nationella på fredag och kan INGENTING men orkar inte ens försöka plugga. Mår ändå fett dåligt just nu så skulle ändå inte kunna fokusera på matten.. Orka klaga och vara så jävla deprimerande men fan, min blogg så nu ville jag bara skriva det. Ingen har ett perfekt liv, så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0