Kaos

Allt är kaos. Nej inte allt kanske, men jag har fortfarande inte fått tillbaka mina pengar från Nelly.se, dem är skyldiga mig ca 350:- plus 200:- i presentkort eftersom dem vägrade dra av det från klänningen jag köpte. Have2have.se hade hittat på en egen mailadress till mig?! Jag mailade dem eftersom dem inte hört av sig till mig och dem skrev att de skickat mailet till adressen "[email protected]" och min mail är liksom inte alls så så jag kan ju inte ha skrivit fel liksom... Men dem skorna jag köpte där ska jag i alla fall få antingen idag eller imorgon! Jag skulle få ett sms så jag hoppas dem inte hittat på ett annat nummer till mig också :( hehe.

Jag har 12 uppgifter kvar att göra i skolan, panik. Betygen sätts den 25 maj.

Jag är mer eller mindre fattig, har kanske 2000:- och trodde jag skulle få jobba MINST fem veckor i sommar, men istället fick jag bara tre veckor och börjar inte förän sista veckan i juli. Alltså kommer jag inte att ha pengar på hela sommaren. Hur fan ska jag lösa det?! Måste skaffa pengar på något sätt..


Kommentarer
Postat av: wassberg

I give you!

2011-05-05 @ 00:36:01
Postat av: emma

Are you sure?! haha :(

2011-05-05 @ 10:57:15
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0