Helgen

I fredags var jag med min älskling. Vi myste bland annat till filmen The Experiment med jordgubbar/banan och choklad! Så j*vla gott :) Igår så gjorde jag inte så mycket på dagen, men senare så träffade jag Emelie och vi drog till hemköp och köpte några 2.25or och 2.8or, hahah! Så går det när man inte har så mycket pengar :( Vi var i alla fall hemma hos mig vid typ åtta/nio, kommer inte ihåg.. Körde lite kortspel, lyssnade på musik och snackade. Klockan tio började vi gå mot stan och var väl vid nybron runt halv/20 i elva och ja, det var helt dött typ. Vi tog varsin "nybron special", inte alls god. Lite senare kom Anel och vi hälsade och så, sen ville han att vi skulle sitta med dem så då gjorde vi det. Blev bjuden på två öl och emelie på två cider och sen kom vi igång lite ;) haha. Blev en massa dans, sjukt kul! Men vissa var ju lite jobbiga.. Men det är sånt man får ta. Aja, nu orkar jag inte skriva mer om det, men hade riktigt kul i alla fall!

Idag så har jag bara sovit. Sen klockan fem får vi gäster (jobbigt, hade glömt det..) eftersom min mamma fyller år imorgon!
Trackback
RSS 2.0