EN MÅNAD KVAR

Juste, jag måste ju säga att det bara är en enda liten månad kvar nu till studenten!! :o Helt sjukt. Och väldigt läskigt.. Har alltid längtat, alltid önskat att den dagen skulle komma så snabbt som möjligt, men nu känns det väldigt skrämmande faktiskt, och konstigt. Jag har ju inget jobb, vet inte vad jag ens vill jobba med, vet inte vad jag vill över huvud taget. Har ingen aning om vad som ska hända efter studenten, det enda jag vet är att jag ska jobba sista veckan i juli och två veckor i augusti, inte mycket alls och jag hatar det. Vad händer sen liksom? Och innan det?


Kommentarer
Postat av: Patricia

Har du hittat någon studentklänning då? :D

2011-05-15 @ 21:55:32
Postat av: emma

Jaa det har jag faktiskt gjort! :D men inga skor än.. börjar bli bråttom med det :( sen måste jag ha en klänning till kvällen bara också!

2011-05-15 @ 22:21:44
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0