Duktig, som vanligt? hihi

Både igår och idag har jag gått en promenad/powerwalk på 45 minuter + tränat armen efteråt! Är jag inte duktig?! Blir förvånad själv. Det är liksom inte ens jobbigt, bara så jävla skönt. Skulle jag inte vara så seg på att gå ut bara så skulle jag kunna gå mycket längre, sen är det ju bara det att jag går rätt långt på dom där 45 minutrarna så jag vet knappt inte vart mer jag skulle kunna gå.. men kanske räcker med 45 min? Har i alla fall träningsvärk i rumpan nu efter de här två dagarnas träning :$ hihi

Fick också en, ig varning typ? Fast inte på papper utan hon bara sa att jag skulle få ig om jag inte gjorde en sak som jag trodde att jag gjort rätt på, men tydligen så fick man inte alls göra så fast hon sa det från början..... Aja blev i alla fall jätte ledsen och sen blev jag arg och så skrev jag om hela jävla skiten/gjorde "rätt" och nu har jag skickat in det. Hoppas det duger nu så jag inte får ig bara p.g.a. en liten pyttesak som jag missförstått när jag gjort allt annat liksom. Orka ha gjort det i onödan i så fall?! Ge mig tur ♣

Sen har jag ju också varit och hälsat på min syster idag :D hade ju inte sett hur dem bor än! Verkar vara ett jätte bra/mysigt ställe :) efter det hälsade vi på en av mina bröder lite snabbt också, han kom nämligen hem precis när vi var på hans gata (han bor väldigt nära min syster!) så vi stannade bara och sa hej och lite sånt, jag fick hälsa på deras sjuuukt söta katter också!! Herregud. Ljuuusblåögda, små, lena, fina och helt underbara! Hihi

Imorgon måste jag till stan, men har ingen aning om vem jag ska gå med.. Kanske blir att gå själv. Får se. Måste städa också.... Booring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0