ABC-gruppen, skärp er!

Satt och vänta på att posten skulle komma för jag börjar verkligen undra vart mina skor från have2heve.se är. Och så kommer pappa in med en påse till mig och jag blir as glad för jag tror först att det är mina skor, men när jag känner igen påsen och dessutom märker att den är mjuk så fattar jag att det inte är dem. Det var från ABC-gruppen där jag väntar på att få en tröja, ett par shorts och min kokard. Jag blir förvånad över att jag ÄNTLIGEN fått det jag beställt för hur längesen som helst då jag först fick fel osv. Sen när jag öppnar påsen så är såklart inte shortsen med....... Och kokarden var helt sne så jag tänkte vara böja den rätt, men så fort jag petar på den så ramlar den av?! Helt sjukt irriterande så nu måste jag limma den själv eller nått för jag orkar fan inte skicka tillbaka den och hålla på. Men måste ändå ringa för att fråga om shortsen. Fan vad trött jag blir på att allt ALLTID ska bli fel och vara krongligt. Hatar det.

Eftersom det inte var mina skor som kom i posten så måste jag åka och höra med dem om det går att hämta ut skorna, alltså om de har fått in dem. Hoppas verkligen det för annars vet jag inte vad jag gör, skulle liksom fått skorna för en vecka sedan, vill ju ha dem och veta så att det är rätt storlek och så...




Blev att tröstäta lite... hehe :(

Kommentarer
Postat av: Louise från ABC-Gruppen

Oj! Kokarden ska INTE gå av så där lätt. Vi skickar en ny.

2011-05-12 @ 21:11:45
URL: http://www.abcgruppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0