6/5

Tog en 40 minuters snabb promenad! Tänkte kalla det powerwalk men då måste jag nog gå liite snabbare.. Har inte ätit så bra idag och inte druckit heller för den delen så gick så snabbt jag orkade i alla fall. Känns så jävla skönt efter att man rört på sig, vill verkligen börja träna. Varför är jag så jävla lat för? Hade tänkt sola idag men det är jag också för lat för.. haha. Tar det imorgon istället. Nu sitter jag nyduschad i min säng och väntar på att mamma och pappa ska komma hem från affären och börja grilla! Är sjukt hungrig. Sen är jag lite sur på Have2have.se också, dem sa nämligen att mina skor skulla komma "på onsdag eller torsdag" men jag har ännu inte fått något sms om det. Dem har säkert hittat på ett eget telefonnummer till mig också.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0